Albumi | ||
---|---|---|
|
Ašie teksti |
---|
Kalendārs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Statistika |
---|
Kopā Online: 1 Viesi: 1 Lietotāji: 0 |
20:50 Pirmais sniegs |
Gunāra ZIEMAS DZEJOLIS
Ziema, ziema - forša ziema.
Ziemā Viesturs pikojās.
Pikojās, pikojās
Un uz mutes norāvās.
Ziemā auksti, ziemā auksti,
Ziemā iekšā tēju vārām.
Čaiņiks, karsts, čaiņiks karsts,
Tēja silta, garšīga.
Ziemā snieg, ziemā snieg -
Ziemā balts sniedziņš snieg.
G.Geida 5.kl.
Sniega diena
Bija sniegs. Sniega pārslas krita tā kā kristāla gabaliņi un tik mīļi!
Pārsliņa pieskārās kā mazs kaķītis. Sniegs sniga ar mazām pārslām, tad ar lielām pārslām.
Bet bija viss sasnidzis tik, tik, tik... Kupla eglīte un kupla, tik, tik, tik kupla ziema! Pārsliņas tik s kaistas!
Lienīte Bērziņa 2.kl.
Šodien ārā snieg sniegs. Sniegs izskatās kā zelta gabaliņi.
Vai šodien pirmais sniegs? Jā!
Sniegs ir balts. Ārā viss ir balts.
Man patīk sniegs, man patīk pikoties un celt sniegavīrus.
Viss ārā ir balts, jo sniegs sasniga.
Man patīk sniegs.
Dana Simansone 3.kl.
Šodien no baltiem mākoņiem sāka snigt baltas pārslas, un visa zeme ir balta.
Visas egles priecājas.
Smukas pārslas snieg un cilvēkiem cepures baltas.
Jānis Sniedze 5.kl.
Šodien ir smuks sniedziņš! Pārslas krīt kā trakas!
Sniegs ir tik pūkains!
Sniegs ir skaists.
Sniegs ir pasakains!
Tas ir tik skaists un mīksts!
Es eju pa ceļu, pēkšņi sāk snigt sniedziņš – tik pūkains un patīkams.
Es mīlu tevi, sniedziņ!
Māris Freibergs 5 .kl.
Šodien sniegs snieg ar mazām pārslām un ar lielām sniega pārslām.
Tagad tumsā redzēs ceļu.
Sniegs ir tā kā mazi ledus kristāliņi.
Vai šodien ir pirmais sniegs? Jā!
Šodien visi skolnieki pikojas.
Mašīnas, kuras stāv, ir ļoti apsnigušas – visas mašīnas.
Šodien skolnieki brauc ar velosipēdiem.
Visa zāle šodien sasnigusi.
Oskars Bērziņš 4.kl.
|
|
Komentāru kopskaits: 0 | |